-
1.
معرّف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1387 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 105 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای ارائهکننده خدمات بازاریابیخدمات بازاریابیبازار
-
2.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 57 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهپردازش اطلاعاتفرآیند پردازش اطلاعاتمصرفکنندهمدلتعاملرفتاررفتار مصرفکننده
-
3.
مؤلف : رافائل آمیت ؛ کریستوف زوت ؛ مترجم : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، مسعود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1384 - شماره 15 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 118 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکاطلاعاتارزششبکهزنجیره ارزشراهبردیکارآفرینینوآوریهزینه مبادلاتایجاد ارزش
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقاجری، احسان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 2 إلی 15 )
-
5.
مؤلف : فروزنده، لطف اله ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتبازاریابیوببازاریابی الکترونیکیکاربرانمشتریانمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )