-
1.
كاتب مسؤول : سلیمانی اسکویی، سمیرا ؛ مؤلف : رضایی، اکبر ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه فعالتوجهاختلال خواندنتوانبخشی شناختی رایانهمحوربازداری از پاسخحافظهمغزدانشآموزانآزمونکارکردهای اجرایی مغز
-
2.
مؤلف : قنبری طلب، محمد ؛ جوانمرد، دکتر غلامحسین ؛ رضایی، دکتر اکبر ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد 1398 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 193 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:توجه و خودکارآمدی تحصیلیذهن آگاهیخودکارآمدی تحصیلیپژوهشدانشآموزانروانشناسی