-
1.
مؤلف : عموزاده، زهرا ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 29 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیبازاریابی در رسانههای اجتماعیارزش ویژه برند و لیگ برتر فوتبال
-
2.
مؤلف : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 407 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگیرفتار مصرفکنندهجذبسرسپردگیفرایند برندسازیبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : دهقانی، آرزو ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : آصفی، احمد علی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1077 إلی 1091 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیشایستگیچابکی نیروی انسانیهیاتهای ورزشیموثر بودنخودتعیینیمعنایداری