-
1.
مؤلف : اولیا، محمد صالح ؛ میر غفوری، حبیب الله ؛ شهوازیان، سلاله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 92 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:كارت امتيازي متوازننقشه استراتژيمدل ISMروابط علت و معلوليISMارتباطاتمدلسازمانماتریس
-
2.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
3.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ ملکشاهی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1391 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:خدمات شهریعوامل بحرانی موفقیت (CSF)توسعه خدمت جدید(NSD)تحلیل رابطه خاکستری (GRA)خدماتموفقیتتوسعه خدمت جدیدشهرداریخاکستریشهروندان
-
4.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ ندافی، غزاله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 189 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده هاشرکت های مخابرات استانیارزیابی عملکرد مالیتئوری خاکستریمخابراتشرکت مخابراتمخابرات استانیخاکستری
-
5.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ اسدیان اردکانی، فائزه ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماتحلیل حساسیتپروژه های بهبودشبکه ی عصبی مصنوعی(ANN)شبکه ی پرسپترون چندلایه (MLP)شبکهشبکههای عصبی مصنوعیمدلشبکههای عصبی