-
1.
مؤلف : سعیدی رضوانی، محمود ؛ موسوی مشهدی، جمال الدین ؛ باغگلی، حسین ؛
مجلة:تربیت اسلامی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:نگرششهادتدانشگاه فردوسی
-
2.
مؤلف : سعیدی رضوانی، محمود ؛ باغگلی، حسین ؛ مهاجر، عبدالله ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:هویت دینیهویت ملیمشهدارزشهای اخلاقیهیئت مذهبی
-
3.
مؤلف : علیآبادی، ابوالفضل ؛ مسعودی، جهانگیر ؛ غفاری، ابوالفضل ؛ باغگلی، حسین ؛
مجلة:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 49 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تربیت دینیانحصارگراییتصویبتخطئهتکثر گرایی موجه
-
4.
مؤلف : سعیدی رضوانی، محمود ؛ محمدحسین زاده، معصومه ؛ باغگلی، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»زمستان 1389، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 57 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالنگرشفارغ التحصیلاندانشگاه فردوسیدانشکده علوم تربیتی
-
5.
مؤلف : باغگلی، حسین ؛ شعبانی ورکی، بختیار ؛ غفاری، ابوالفضل ؛ نهاوندی، علی ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 89 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:معنويت و تربيت معنويجهتگيري دينيجهتگيري فارغ از دينچالش اديان در جهان معاصر
-
6.
مؤلف : باغگلی، حسین ؛ شعبانی ورکی، بختیار ؛ نهاوندی، علی ؛ غفاری، ابوالفضل ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رویکردنقد ساختارینقد روشیمعنویت نوپدیدتحویل دین به اخلاقانتگرالتک بعدی نگرمعنویت فارغ از دین
-
7.
مؤلف : شعبانی ورکی، بختیار ؛ باغگلی، حسین ؛ حسینقلی زاده، رضوان ؛ عالی، مرضیه ؛ خالق خواه، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»تابستان 1390، سال اول - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 49 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مغالطه روش شناختیطبقه بندی اسکاتپژوهش های تربیتیرئالیسم استعلاییمغالطهپژوهشتربیتیطبقهبندیایران