-
1.
مؤلف : ادرنیا، سمانه ؛ كاتب مسؤول : دیبایی صابر، محسن ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:کاربردهیات علمیمولفهتدریس معکوساشنایی
-
2.
كاتب مسؤول : دیبایی صابر، محسن ؛ مؤلف : سبحانینژاد، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیابعاد توسعهخبرگان آموزش و پروشمعلمان دوره متوسطه