-
1.
مؤلف : محبی، دکتر عظیم ؛
مجلة:پیوند»دی 1398 - شماره 470 (1 صفحة - من 11 إلی 11 )
-
2.
مؤلف : محبی، عظیم ؛
مجلة:پیوند»تابستان 1393 - شماره 417 و 418 و 419 (3 صفحة - من 37 إلی 39 )
-
3.
مؤلف : محبی، دکتر عظیم ؛
مجلة:رشد معلم»بهمن 1399 - شماره 335 (1 صفحة - من 35 إلی 35 )
-
4.
مؤلف : محبی، دکتر عظیم ؛
مجلة:رشد معلم»فروردین 1402 - شماره 353 (1 صفحة - من 2 إلی 2 )
-
5.
مؤلف : محبی، عظیم ؛
مجلة:پیوند»آبان 1393 - شماره 421 (1 صفحة - من 19 إلی 19 )
-
6.
مؤلف : محبی، عظیم ؛
مجلة:رهنامه پژوهش»پاییز 1388 - شماره 1 (3 صفحة - من 25 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد پژوهش محوریمعلمتدریسدانشآموزان
-
7.
مؤلف : محبی، دکتر عظیم ؛
مجلة:رشد معلم»اردیبهشت 1400 - شماره 338 (1 صفحة - من 2 إلی 2 )
-
8.
مؤلف : محبی، دکتر عظیم ؛
مجلة:رشد معلم»فروردین 1401- شماره 345 (4 صفحة - من 10 إلی 13 )
-
9.
مؤلف : محبی، عظیم ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1393 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تدریسدوره ابتداییدرس علوم تجربیتدریس مبتنی بر رویکرد ساختن گراییعملکرد دانش آموزان
-
10.
مؤلف : محبی، دکترعظیم ؛
مجلة:رشد معلم»بهمن 1401 - شماره 351 (1 صفحة - من 11 إلی 11 )