-
1.
مؤلف : میر، سعید ؛ رشید پور، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1397 - شماره 57 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 189 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:برندمدلسازی ساختاری تفسیریارتقاء شخصیت برند
-
2.
مؤلف : میر، سعید ؛ كاتب مسؤول : رشیدپور، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 134 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:برندشخصیت برندتکنیک دلفی فازیارتقاء شخصیت برند