-
1.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ نقابی، اعظم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:هویت جهانیتنوع رابطه افرادخرید محصولات خارجینارضایتی از تفاوت¬های ملیّتی
-
2.
مؤلف : کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 62 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:هویت جهانیخصومتقوم گراییکیفیت ادراک شده برندتمایل به خرید مصرف کنندگانبرند ایرانی لوازم خانگی