-
1.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
2.
مؤلف : رضائی، حمید ؛ سمیعی، روح اله ؛ دیده خانی، حسین ؛ شجاعی، سامره ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»بهار 1397 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 58 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیتوسعه پایدارروستاتکنیک دلفی فازیتوسعه پایدار کارآفرینی روستایی