-
1.
مؤلف : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:درماندگی آموخته شده
-
2.
مؤلف : کریمی، اشرف ؛ حاجی حسین نژاد، غلامرضا ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ به پژوه، احمد ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، سال پنجم - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 193 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه تطبیقیدانشآموزان نابینا و کمبیناجهتیابی و حرکتهدفهای برنامه درسی
-
3.
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 16 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبرنامه درسی هسته ای گستردهدانش آموزان با آسیب بیناییواژه های کلیدی: برنامه درسی, برنامه درسی هسته ای گسترده, دانش آموزان با آسیب بینایی
-
4.
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:دست روی دستدست زیر دستخودتصمیم گیریدرماندگی آموخته شدهواژه های کلیدی: کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی, دست روی دست, دست زیر دست, خودتصمیم گیری, درماندگی آموخته شدهکودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی
-
5.
مؤلف : میرزابیگی، محمدعلی ؛ کریمی، اشرف ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1384 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 253 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسینیازسنجی آموزشینابیناییمهارتهای جهتیابی و حرکتنابینابیناآموزگارانوالدینآموزش