-
1.
مؤلف : احمدابادی ارانی، نجمه ؛ احمدی هدایت، حمید ؛ فرمهینی فراهان، محسن ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1398 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University/ISC (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:پستمدرنیسمبرنامه درسیمیشل فوکوتعلیم و تربیت چندفرهنگی
-
2.
مؤلف : فراقی، قادر ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1397 - شماره 59 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هرمنوتیکارزشیابیپستمدرنساختنگراییمعرفتشناختیانتقادی (مشارکتی)تعددگرایی
-
3.
مؤلف : فراقی، قادر ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛ رهنما، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1397 - شماره 58 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 108 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیپوزیتیویسممعرفتشناختی
-
4.
مؤلف : فر مهینی فراهانی، محسن ؛ ملکی، مهدی ؛ فاضل علاف، علی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1393، سال یازدهم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 80 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدرستاپسيسصلاحيت اثربخشاي اچ پي
-
5.
مؤلف : ملکی، مهدی ؛ فر مهینی فراهانی، محسن ؛ اسماعیلی، کوروش ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1392، سال دهم - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مقايسهايدئولوژي برنامه درسيمولفهاولويت بنديهيات علمي