-
1.
مؤلف : کاریزنویی، امیر ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ پویا، علی رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:AHPPROMETHEEانتخاب بازارتحليل سلسله مراتبیشبيه سازی مونت کارلوپرامتیروش های ترکيبیبازارمعیارهاتصمیمگیری
-
2.
مؤلف : کاظمی، مصطفی ؛ سیبویه، علی ؛ رنجبر، محمد ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ کریمی، راضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1392 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:AHPتصمیم گیری چندمعیارهپرامتیشبیه سازی گسسته پیشامدواحرد اورژانس