-
1.
مؤلف : طالبی، بهنام ؛ سید نظری، نیر ؛ سودی، حورا ؛
مجلة:رهیافت»بهار 1396 - شماره 65 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﯿﺎﺳﺖآﻣﻮزش و ﭘﺮورشﻧﻈﺎم آﻣﻮزﺷﯽﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاریﻣﺪل ادراﮐﯽسیاسیسیاستگذاریمدلنظام آموزش و پرورشمدیران
-
2.
كاتب مسؤول : ملکی آوارسین، صادق ؛ مؤلف : سودی، حورا ؛
مجلة:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیمشارکت والدینمدارس اثربخشمعلم اثربخشمدل ساختاری-تفسیریمؤلفههایدانشآموزانآموزشفناوری اطلاعاتآموزش و پرورش
-
3.
مؤلف : سلیمان نژاد، اکبر ؛ سودی، حورا ؛
مجلة:روان شناسی و دین»تابستان 1393 - شماره 26 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:قرآنکودکانمهارتهاي اجتماعيقصهگوييمهارتقصههای قرآنیمهدهای کودک
-
4.
مؤلف : سودی، حورا ؛ ملکی آوارسین، دکتر صادق ؛ طالبی، دکتر بهنام ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»بهار 1398 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگپیشرفت تحصیلیمشارکت والدینمدارس اثربخشمعلم اثربخش
-
5.
كاتب مسؤول : ملکی آوارسین، صادق ؛ مؤلف : سودی، حورا ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1397، سال هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 13 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیتحلیل عاملی تاییدیمدارس اثربخشمعلم اثربخشرویکرد AHPمؤلفههایزیرمؤلفهمعلم