-
1.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ معینی، حسین ؛ شفیعی، مرتضی ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تعهدروابط سازمان با سازمانرضایت از نتیجهرضایت از تعاملاطلاعاتخریدارفروشندهسازمانرضایت
-
2.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1392، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیکارآفرینی دولتیفرهنگ کارآفرینانه
-
3.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : احمدخانی، محمد ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادحمایت سازمانی ادراک شدهادراک از حمایت سرپرستنگرشها و رفتارهای کاریکارکنانادراکسازمانیرفتارهاینگرشرفتار شهروندی سازمانی
-
4.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛ خشنود، علی ؛
مجلة:مدیریت دولتی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 189 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیتوانمندسازی روانشناختیرفتار تسهیم دانشرفتار سازمانی مثبتگراسرمایة روانشناختیرفتارکارکنان
-
5.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛ بهبهانی نیا، پریسا سادات ؛ ولی زاده لاریجانی، اعظم ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»تابستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 211 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیمدلیابی معادلات ساختاریکارایی مدیریتادراک مشتریان از کیفیت خدمات
-
6.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1395 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کار دانشیبهرهوری دانشانگیزش خودتنظیمکارکناندانشاطلاعاتسازمانبهرهوری کارکنان دانشیمدیریتمدیریت دانشکارکنان دانشی
-
7.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛ پورمقدسیان، پویا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:هوش عاطفیارتباطات سازمانیبهبود عملکردواکنش کارکنان به تغییر