-
1.
كاتب مسؤول : عارفی، محبوبه ؛ مؤلف : خزائی، ثریا ؛ خزائی، آذر ؛
مجلة:تدریس پژوهی»بهار 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 198 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیانگیزه پیشرفتاختلال ریاضیتکیهگاه سازی آموزشیتکیهگاه سازیاختلال یادگیری ریاضیدانشآموزاناطلاعاتپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : خزائی، آذر ؛ مؤلف : نیلی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 2352 إلی 2364 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختحلمسئلهکلاس معکوسالگوی یادگیری معکوس
-
3.
مؤلف : خزائی، آذر ؛ نیلی احمد آبادی، محمد رضا ؛ خزائی، ثریا ؛ دریکوندی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسچندرسانه ای آموزشیمهارت ارتباطیدانش آموزان کم شنوا