-
1.
مؤلف : معصومی، مهستان ؛ مظفری، افسانه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1910 إلی 1936 )
-
2.
مؤلف : لطفی، بهروز ؛ مظفری، افسانه ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1401 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 82 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییحکمرانی خوبشفافیتارتباطات استراتژیککار و رفاه اجتماعیارتباط
-
3.
مؤلف : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1402- شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 99 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتصویرسازیبرندبرند ملیمولفههای قومی
-
4.
مؤلف : معصومی، مهستان ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مظفری، افسانه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1910 إلی 1936 )
-
5.
مؤلف : معصومی، مهستان ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛ شیری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مظفری، افسانه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 2319 إلی 2336 )
الکلمات المفتاحية:رسانه ملیکانادانروژکارکردتوسعهتلویزیونرسانههاCBCاطلاعاتارتباطاتکارکردهای رسانهشبکه
-
6.
مؤلف : زنگوئی، فرنوش ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 239 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهای نوینتحلیل محتوا.گردشگری هوشمندارتباطات
-
7.
مؤلف : احراری، ابراهیم ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 326 إلی 361 )
الکلمات المفتاحية:پارادایمفضای مجازیتکنولوژی های نوین ارتباطیسیاستگذاری رسانه ایبرنامه ریزی رسانه ایداده های پارادایمیک
-
8.
مؤلف : میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:رسانه»بهار 1401 - شماره 126 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند شخصی ـ سیاسیکارزار (کمپین) انتخاباتیپارادایم برندسازیالگوی برند شخصی ـ سیاسی
-
9.
مؤلف : احراری، ابراهیم ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی اذر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 121 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاری رسانهایانسانشناسی ارتباطاتنظریهپردازی رسانهایانسانشناسی و رسانهذاتگرایی و نامینالیسمارتباطاترسانهایسیاستگذاریانسانشناسیانسانذاتذاتگراییتکنولوژیدانش ارتباطات