-
1.
مؤلف : گل ارضی، غلامحسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازارگراییعملکرد مالیارزش ایجاد شده سهامدارانکارکنانبازاریابیارزش
-
2.
كاتب مسؤول : حمزئیان، عظیم ؛ مؤلف : شهریاری، مهری ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 316 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
3.
مؤلف : گل ارضی، غلامحسین ؛ شهریاری، مهری ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد مالیFuzzy AHPارزش ایجادشده برای سهامداران