-
1.
مؤلف : ادب، حسین ؛ گل آور، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیشرکت ملی گاز ایرانمدل تعالی سازمانیکارکنانسازمانمدلتعالی سازمانی
-
2.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1373 - شماره 50 (2 صفحة - من 64 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمشتریانرضایت مشتریاننگرش کارکنانمدیرانهتلهاکیفیتمدیریت
-
3.
مؤلف : ادب، حسین ؛ شفیع خانی، محمد ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1386 - شماره 182 (4 صفحة - من 16 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاطلاعاتمدیرانکارکنانسازمانمدلمشتریان
-
4.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»دی 1371 - شماره 29 (2 صفحة - من 25 إلی 26 )
-
5.
مؤلف : ادب، حسین ؛ جمالی، نجمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1389، سال دوم - شماره 8 (27 صفحة - من 94 إلی 120 )
-
6.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1373 - شماره 47 (2 صفحة - من 50 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانکیفیتآموزش کارکنانمصرفبهبود کیفیتتولیدبهرهوریآموزش
-
7.
مؤلف : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1375 - شماره 65 (14 صفحة - من 40 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدیرانقابلیت اطمیناننگهداری و تعمیرات پیشگیرانهنیروی انسانیماشینآلات
-
8.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»مرداد 1372 - شماره 34 (1 صفحة - من 45 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانبهبود کیفیتبهبود مداومسازمانی
-
9.
مؤلف : البرزی، محمود ؛ ادب، حسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1385 - شماره 71 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )