-
1.
مؤلف : موسی زاده مقدم، حدیث ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1397، دوره نهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالتوانبخشی شناختیحافظه آیندهنگراختلال کاستی توجه بیشفعالی
-
2.
مؤلف : موسیزاده مقدم، حدیث ؛ ارجمندنیا، علیاکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباریبناب، باقر ؛
مجلة:توانبخشی»تابستان 1398 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 177 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:توجهحافظه کاریتوانبخشی شناختیاختلال بیشفعالی کمبود توجه
-
3.
مؤلف : قاسمی، سولماز ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 121 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:توانبخشی شناختیکارکردهای اجرایینارساخوانخانواده محور
-
4.
كاتب مسؤول : موسیزاده مقدم، حدیث ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 251 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:میزان توجهتوانبخشی شناختیاختلال نارسایی توجه/ فزونکنشیحافظه آیندهنگر
-
5.
مؤلف : گندمی، زینب ؛ افروز، غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان ۱۳۹۹، سال هفتم - شماره 4 ISC (12 صفحة - من 123 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کارکرد اجراییعملکرد شناختیتوانبخشی شناختیدانشآموزان دیرآموز
-
6.
مؤلف : گندمی، زینب ؛ افروز، دکتر غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییرفتاریتوانبخشی شناختیدانش آموزان دیرآموزحافظۀ فعالتوانبخشی شناختیکودکانآزمونتمرینات