-
1.
مؤلف : بحرانی، محمود ؛ خیر، محمد ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1390 - شماره 93 و 94 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیعواطف مثبتخودکارآمدی ریاضیعواطف منفیارزیابی مقایسه ییاحساس نسبت به مدرسه
-
2.
مؤلف : حسین چاری، مسعود ؛ خیّر، محمد ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1381 - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مدرسهجوّ روانی- اجتماعی کلاسمقیاسهای مبتنی بر گزارش شخصی
-
3.
مؤلف : حسین چاری، مسعود ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1381 - شماره 67 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مدرسهجو روانی| اجتماعی کلاسمقیاسهای مبتنی بر گزارش شخصی
-
4.
مؤلف : دارنجانی، فاطمه ؛ سهرابی، نادره ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»پاییز 1391 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 91 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیهوش هیجانیسبکهای مقابلهای
-
5.
مؤلف : البرزی، محبوبه ؛ خیر، محمد ؛
مجلة:دانشور رفتار»بهار و تابستان 1390 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:سبک های تعاملی معلمخود پنداری علمیخود پنداری غیرعلمی