-
1.
كاتب مسؤول : عابدی کوشکی، سارا ؛ مؤلف : دارابی، مجید ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1402- شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 130 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتمدرسهموفقیتمداخله موثر
-
2.
مؤلف : عابدی کوشکی، سارا ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ كاتب مسؤول : امین بیدختی، علی اکبر ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1401، دوره پانزدهم - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 196 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:مدیر موفقمدارس موفقپایداری موفقیت
-
3.
مؤلف : جعفرنژاد، احد ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ عابدی کوشکی، سارا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1395 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 29 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیهوش مصنوعیدرخت تصميم گيریرتبه بندی معلمان
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، سیدعباس ؛ عابدی کوشکی، سارا ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»تابستان 1396 - شماره 2 التصنيف ج (Ministry of Science (8 صفحة - من 75 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تکاملسیاستگذاریمدل تعادل نقطهای
-
5.
كاتب مسؤول : عابدی کوشکی، سارا ؛ مؤلف : دارابی، مجید ؛
مجلة:رهبری آموزشی کاربردی»تابستان 1402 - شماره 14 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 42 إلی 57 )
-
6.
مؤلف : زین آبادی، حسن رضا ؛ عابدی کوشکی، سارا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1396 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیمعلمرفتار شهروندی سازمانیفضیلت سازمانی
-
7.
مؤلف : عابدی کوشکی، سارا ؛ زین ابادی، حسن رضا ؛ كاتب مسؤول : امین بیدختی، علی اکبر ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 124 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدیر موفقمدرسه موفقISSPP
-
8.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : عابدی کوشکی، سارا ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»تابستان 1398، سال دوم - شماره 8 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیانگیزشپرداخت های انگیزشیانگیزشیفازیمدلسازمانمدیرانعملکرد کارکنان
-
9.
مؤلف : عابدی کوشکی، سارا ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : جعفرنژاد، احد ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»تابستان 1401 - شماره 51 ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیمعلمرفتار شهروندی سازمانیمهارت های تدریس