-
1.
كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ مؤلف : ربانی خوراسگانی، علی ؛ ابراهیمی، احمد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 71 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالییادگیرییاددهیدوره کارشناسیبدیعهپردازیویژگیهای نسل جدید.دانشجویاناطلاعاتتناسبمصاحبه
-
2.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
مؤلف : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 333 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسییاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلینسل جدیدروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
3.
مؤلف : ابراهيمي، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میر شاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسییاددهی-یادگیری الکترونیکیویژگی های نسل جدیددانشجویان کارشناسی
-
4.
كاتب مسؤول : عبدی، حمید ؛ مؤلف : میر شاه جعفری، سید ابراهیم ؛ نیلی، محمد رضا ؛ رجایی پور، سعید ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»بهار 1399- دوره سیزدهم ، شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 223 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:رسالت آموزش عالیچشمانداز آموزش عالیفرصتهای آموزش عالیآموزش عالیآموزش عالی ایراناعضای هیئت علمیپژوهش
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 203 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری پروژهمحورویژگیهای نسلی
-
6.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 69 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسیویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری دیالوژیکنسل جدید
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1402 - شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 139 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالینسل جدیدیاددهی-یادگیری مسئلهمحورالگوی برنامۀ درسیشهروند بوم شناختیدورۀ متوسطهدورۀ کارشناسیویژگیهای نسلی