-
1.
تأثیر آموزش نقشه مفهومی به شیوۀ گروهی بر افزایش خلاقیت در طراحی و مهارت دانشجویان معماری در حل مسئله
مؤلف : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:صفّه»تابستان 1401، دوره سی و دوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتطراحینقشه مفهومیمهارت حل مسئلهدانشجویان معماریآموزش معمارینقشه مفهومی گروهی
-
2.
كاتب مسؤول : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 128 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختآموزش معماریآموزش گشتالتانگاره ذهنیکارتهای شناخت معماریمعماریآموزشدانشجویانطراحی
-
3.
كاتب مسؤول : کاروان، دکتر فرهاد ؛
مجلة:هویت شهر»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:سازندهگراییتوانایی شناختیآموزش معماریتحلیل ادراکی محیطتوانایی غیرشناختی
-
4.
كاتب مسؤول : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:خردیادگیری خودراهبرتفکر طراحیآموزش معماریسبکهای خلاقیت