-
1.
مؤلف : تیموری، حمیدرضا ؛ اسماعیل زاده مقری، علی ؛ فرحبد، فرزین ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیبازاریابی سیاسیمولفه ها و پیامدها
-
2.
مؤلف : احمدی پور، زهرا ؛ صادقی، وحید ؛ تیموری، حمیدرضا ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»بهار 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایران معاصرمشروطهتوسعه سیاسیتمرکزگراییانقلاب اسلامی ایرانسیاسیتمرکزتوسعه سیاسی در ایرانتوسـعهقـدرتحکومت
-
3.
مستمع المقابلة : تیموری، حمیدرضا ؛
مجلة:بازار و سرمایه»اسفند 1396 - شماره 95 التصنيف الف (Ministry of Science (3 صفحة - من 129 إلی 131 )