-
1.
تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی
كاتب مسؤول : شهبازیان خونیق، ارش ؛ مؤلف : حسنی، امید ؛ عبدالله زاده قمشی، ولی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1397، دوره یازدهم - شماره 2 ISC (8 صفحة - من 58 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانعملکرد تحصیلیدانشجونارسایی هیجانیفرسودگی تحصیلی
-
2.
مؤلف : شهبازیان خونیق، آرش ؛ مصرآبادی، جواد ؛ فرید، ابوالفضل ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1397 - شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:احساس تنهاییفرسودگی تحصیلیاهمال کاری تحصیلی
-
3.
مؤلف : شهبازیان خونیق، آرش ؛ حسنی، امید ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 36 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاننارسایی هیجانیفرسودگی تحصیلی
-
4.
مؤلف : شهبازیان خونیق، آرش ؛ مصرآبادی، جواد ؛ فرید، ابوالفضل ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 183 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:احساس تنهاییفرسودگی تحصیلیاهمال کاری تحصیلیفرسودگی تحصیلی دانشآموزان