-
1.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ کشته گر، عبدالعلی ؛ نوری، همایون ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ راشکی قلعه نو، مهین ؛ راشکی قلعه نو، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (13 صفحة - من 147 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽرﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻐﻠﯽﻏﻨﯽﺳﺎزی ﺷﻐﻠﯽ