-
1.
مؤلف : بیات، روحالله ؛ فرقانی پیله رود، سانیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 101 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدراهبرد بازاریابیتجانس شخصیت انسان و برندشرایط داخلی و محیطیاستراتژی تغییر جهت
-
2.
مؤلف : شیروانی ناغانی، مسلم ؛ بیات، روحالله ؛
مجلة:راهبرد»بهار 1397 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:پیشرانهاآیندهنگاریزنجیره ارزشبرونیابی روندارزش افزوده اقتصادی