-
1.
مؤلف : رحیم دوست مرندی، ندا ؛ جوکار، ایمان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1397 - شماره 7 (36 صفحة - من 51 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:بانکبرند سازیهوش بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : جوکار، ایمان ؛ مؤلف : ایزدی، سعید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»تابستان 1402، دوره سوم - شماره 2 (21 صفحة - من 48 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریفرایند تحلیل سلسله مراتبیتجاریسازیپژوهشگاه فضایی ایران