-
1.
مؤلف : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 61 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
-
2.
مؤلف : صمدی، عباس ؛ سهرابی، روح الله ؛ سلیمان آبادی، مهدی ؛ سلیمان شرفی، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1392 - شماره 41 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 50 إلی 59 )