-
1.
مطالعهای بر تاثیر رسانههای اجتماعی در تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400
مؤلف : کرامتی مقدم، محسن ؛ کرامتی مقدم، مجید ؛ حیدریانی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحة - من 168 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتتشویقانتخاباتریاست جمهوریرسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : کرامتی مقدم، مجید ؛ کرامتی مقدم، محسن ؛ حیدریانی، لیلا ؛ کرامتی مقدم، کبری ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (10 صفحة - من 158 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:تولیدشایعهشبکههای اجتماعیانتشارباورپذیری