-
1.
تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
مؤلف : محمدی، فروغ ؛ کلاته سیفر ی، معصومه ؛ رحمانی تبار، نریمان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 99 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیبرند سازمانیباشگاه ایروبیک
-
2.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 190 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیآگاهی از برندعشق به برندتجربه از برند