-
1.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
مؤلف : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری