-
1.
كاتب مسؤول : سرداری، باقر ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیکفایت اجتماعیسازگاری تحصیلیپیشرفت تحصیلی پایین
-
2.
اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
مؤلف : طالبی، سبا ؛ كاتب مسؤول : سرداری، باقر ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1399، دوره شانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی تحصیلیاختلال یادگیری خاصمداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی