-
1.
مؤلف : بحری، سیده لیلا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1393- شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاندرگیری شناختیدرگیری تحصیلیدرگیری رفتاریدرگیری عاطفی
-
2.
مؤلف : یوسفی، فریده ؛ بردبار، مریم ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1395 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلیهیجان تحصیلیمحیط حامی خودپیرویفرایندهای نظام خودنیازهای بنیادین روانشناختی
-
3.
مؤلف : محمدی باغملایی، حیدر ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1397- شماره 75 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانیدرگیری تحصیلیسازگاری با مدرسهرابطه معلم ـ دانشآموز
-
4.
مؤلف : اژدری، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1400 - شماره 81 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدرگیری تحصیلیذهنآگاهیپژوهشخودکارآمدی هیجانیخودکارآمدی اجتماعیپرسشنامهخودکارآمدی تحصیلیخودکارآمدی خلاق
-
5.
مؤلف : اقدامی، زهرا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 37 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدرگیری تحصیلینیازهای اساسی روانشناختی
-
6.
مؤلف : محمدی باغملایی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، فریده ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»زمستان 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانییادگیری خودتنظیمیدرگیری تحصیلیتعامل والدین ـ نوجوان
-
7.
مؤلف : برنا، محمد ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛ جوکار، بهرام ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلینظریه پیوندگراییرویکرد آموزش دستور – ترجمهرویکرد آموزش ارتباطی
-
8.
كاتب مسؤول : اقدامی، زهرا ؛ مؤلف : یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 8 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندرگیری تحصیلیسازگاری با دانشگاهکیفیت فضای دانشگاهسازگاریدانشگاهپژوهشپرسشنامهمدل