-
1.
كاتب مسؤول : منوچهری، جاسم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 43 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل عاملیورزشرفتار مصرفکنندهاحساسات اخلاقی
كاتب مسؤول : منوچهری، جاسم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 43 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل عاملیورزشرفتار مصرفکنندهاحساسات اخلاقی