-
1.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
2.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی