-
1.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛
مجلة:اصلاح و تربیت»خرداد 1384 - شماره 39 (3 صفحة - من 26 إلی 28 )
-
2.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛
مجلة:اصلاح و تربیت»سال سوم، دی 1383 - شماره 34 (4 صفحة - من 3 إلی 6 )
-
3.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ سیف، دکتر علی اکبر ؛ فلسفی نژاد، دکتر محمد رضا ؛ کریمی، دکتر یوسف ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1389 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 39 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدرس پژوهیمطالعه درس
-
4.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛
مجلة:اصلاح و تربیت»سال سوم، مرداد 1383 - شماره 29 (2 صفحة - من 19 إلی 20 )
-
5.
كاتب مسؤول : ستایشی اظهری، محمد ؛ مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ میرزاحسینی، حسن ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1400 - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 32 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیتحلیل مبتنی بر شخصنیمرخ انگیزشیبرنامه درسی علوم تجربیانگیزشسند برنامه درسی ملیدانشآموزانطراحی برنامه درسی علومدانشپایههای چهارم
-
6.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ زند، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : ستایشی اظهری، محمد ؛
مجلة:پژوهش در روش های آموزش»زمستان 1402 - شماره 4 (20 صفحة - من 6 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانتحلیل خوشهایعوامل یادگیریجهت گیری انگیزشینیمرخ انگیزشی
-
7.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ پور فلاحتی، علی ؛ كاتب مسؤول : ضرغام حاجبی، مجید ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای یادگیریفرسودگی تحصیلینقاط نیرومند شخصیتی
-
8.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ لطفی سرابی، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش در روش های آموزش»تابستان 1402 - شماره 2 (27 صفحة - من 26 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبراهبردهای شناختیآموزش انفرادیمتون روایی و اطلاعاتیطرح چند خط پایه
-
9.
مؤلف : شیخی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : حبیب زاده، عباس ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1401، دوره هیجدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 143 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیمهارت های اجتماعیدانش آموزان دخترآموزش فلسفه
-
10.
مؤلف : قناعت، حسین ؛ كاتب مسؤول : حبیب زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1399 - شماره 67 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 183 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیکلاس واژگوننگرش نسبت به ریاضیات