-
1.
مؤلف : خسروتاش، پریسا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 78 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییدانش آموزاناختلال ریاضیآموزش اجتماعی- هیجانیعملکرد توجه مداوم
-
2.
مؤلف : اعرابیان، اقدس ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار و تابستان 1397 - شماره 18 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 141 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی تحصیلیتابآوری و توانایی حل مسئله