-
1.
مؤلف : خرمی، فاطمه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آذر) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 69 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 531 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانخودنظم جوییبازخورد نسبت به مدرسه
-
2.
مؤلف : مام شریفی، پیمان ؛ درتاج، فریبرز ؛ حق محمدی شراهی، قباد ؛ سهی، مجید ؛ كاتب مسؤول : کورانی، زینب ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (دی) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 94 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1219 إلی 1229 )
الکلمات المفتاحية:باورهای فراشناختیپنج عامل بزرگ شخصیتهیجان خواهیآمادگی به اعتیاد
-
3.
مؤلف : موسوی، سید اقدس ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 999 إلی 1010 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانانگیزش تحصیلیپایگاه اجتماعی - اقتصادیتنظیم شناختی هیجانخودناتون سازی
-
4.
مؤلف : محمدی شمیرانی، سمانه ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) ، سال ۱۴۰۰ - شماره 99 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 353 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:آموزش تاب آوری مبتنی بر بازیکودکان تحت سرپرستی بهزیستی.پرخاشگری
-
5.
مؤلف : درویش دماوندی، زهرا ؛ قنبری هاشم آبادی، بهرام علی ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (شهریور) ، سال ۱۳۹۹- شماره 90 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 787 إلی 797 )
الکلمات المفتاحية:نظمجویی شناختی هیجانقصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی روزمرهاختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
-
6.
مؤلف : مرادی، مرضیه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ درتاج، فریبرز ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (اسفند) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 96 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1581 إلی 1591 )
الکلمات المفتاحية:آموزش متون خواندن کاربردیتوانش خواندن و نشانگان داون
-
7.
مؤلف : باغبان پرشکوهی، علیرضا ؛ باقری، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (تیر) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 521 إلی 528 )
-
8.
مؤلف : میرزایی فندخت، امید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) ، سال ۱۳۹۹- شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 299 إلی 311 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی تحصیلیمحیط حامی خودپیروینیازهای اساسی روانشناختی
-
9.
مؤلف : آقایی، زهرا سادات ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 68 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 509 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:زوجیندرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدنظمجویی هیجاندرمان راهحل محور
-
10.
مؤلف : کوهپایهزاده، فاطمه ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسکندری، حسین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : معتمدی، عبدالله ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (مرداد) ، سال ۱۳۹۸ - شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 509 إلی 517 )
الکلمات المفتاحية:برنامه آموزشیامیدمعنادرمانینشاطمعلمان سالمند