-
1.
مؤلف : خرمی، فاطمه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آذر) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 69 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 531 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانخودنظم جوییبازخورد نسبت به مدرسه
-
2.
مؤلف : آقایی، زهرا سادات ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 68 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 509 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:زوجیندرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدنظمجویی هیجاندرمان راهحل محور