-
1.
مؤلف : محمودی گلوگاهی، کوثر ؛ كاتب مسؤول : خانه کشی، علی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1402 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 73 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییاضطراب پیشرفت تحصیلیمعنای تحصیلی.
-
2.
مؤلف : نجفی پور دیوکلایی، عاطفه ؛ همایونی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : خانه کشی، علی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور1400، دوره چهاردهم - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 152 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلیسرزندگی تحصیلی
-
3.
مؤلف : جوانمرد، منیره ؛ خانه کشی، علی ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 16 (8 صفحة - من 135 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت درمانی گروهی مبتنی برتئوری انتخابخود ارزشمندیخودارزشمندیتئوری انتخاب
-
4.
مؤلف : نجفی پور، عاطفه ؛ همایونی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : خانه کشی، علی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1400، دوره چهاردهم - شماره 2 ISC (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:واژه کلیدی: باورهای فراشناختیادراک از محیط کلاس.سرزندگی تحصیلی
-
5.
كاتب مسؤول : خانه کشی، علی ؛ مؤلف : خان محمدی اطاقسرا، ارسلان ؛ ملکیان، صدیقه ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»زمستان 1396، دوره هفتم - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 123 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریآمادگی به اعتیادبیثباتی هیجانیرفتار جامعهگرا
-
6.
مؤلف : عبدالله زادگان قاسم آبادی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : خانه کشی، علی ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1402- دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانتعللورزی تحصیلیراهبردهای فراشناخت
-
7.
مؤلف : خانه کشی، علی ؛ عزیزی طاس احمدی، فرحناز ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»تابستان 1386 - شماره 11 ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانﺑﺰﻫﻜﺎريويژگيهاي شخصيتيشهرستان اهوازنوجوانان بزهکارافسردگیوسواس
-
8.
مؤلف : صحراپیما، معصومه ؛ خانمحمدی، دکتر ارسلان ؛ خانه کشی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : صادقی، دکتر جمال ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1402 - شماره 155 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 187 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابمشکلات یادگیریسبکهای پردازش حسیدانش آموزان دبستانی عادی