-
1.
مؤلف : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (25 صفحة - من 84 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک
مؤلف : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (25 صفحة - من 84 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک