-
1.
مؤلف : فائزی، مهدی ؛ غیور باغبانی، سیدمرتضی ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»فروردین 1398، سال دوم - شماره 11 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتشهرت سازمانی
مؤلف : فائزی، مهدی ؛ غیور باغبانی، سیدمرتضی ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»فروردین 1398، سال دوم - شماره 11 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتشهرت سازمانی