-
1.
مؤلف : عطافر، علی ؛ قلی زاده شغل آباد، رسول ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1387 - شماره 92 و 91 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهانتظار از کیفیتارزش دریافتی
-
2.
مؤلف : عطافر، علی ؛ امری، الهام ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1390، دوره نهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 145 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردرضایت مشتریاداره مخابرات
-
3.
مؤلف : عطافر، علی ؛ محمودی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1388، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 138 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریگرایش خریدارفرایند تصمیم گیری