-
1.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
مؤلف : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 333 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدیاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلیروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 203 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری پروژهمحورویژگیهای نسلی
-
3.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 69 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری دیالوژیک
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1402 - شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 139 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالینسل جدیدیاددهی-یادگیری مسئلهمحورالگوی برنامۀ درسیشهروند بوم شناختیدورۀ متوسطهدورۀ کارشناسیویژگیهای نسلی