-
1.
كاتب مسؤول : رضائی شریف، علی ؛ مؤلف : صبحی قراملکی، ناصر ؛ پورعبدل، سعید ؛ ضرغام حاجبی، مجید ؛ بیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»پاییز 1400، دوره هفدهم - شماره 68 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 110 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری خاصانعطافپذیری روانشناختیدرمان پذیرش و تعهدخودنظمجویی تحصیلیاثربخشی درمان پذیرش و تعهددانشآموزانپژوهش
-
2.
مؤلف : فهامی، زهرا ؛ فرامرزی، سالار ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، قاسم ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 194 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان ابتداییعملکرد خواندناختلال یادگیری خاصاختلال یادگیری خواندنفرادرک مطلبخواندندانشآموزانآموزشفراشناختی
-
3.
كاتب مسؤول : فتاحی، فاطمه ؛ مؤلف : اخوان تفتی، مهناز ؛ هاشمی، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1400 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 3 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:الگوی پردازش اطلاعات اجتماعیشایستگی اجتماعیاختلال یادگیری خاص
-
4.
مؤلف : شفیعیان، کاوه ؛ كاتب مسؤول : فرامرزی، سالار ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 132 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:دوران کرونااختلال یادگیری خاصتجربهی زیستهی والدینابعاد روانی-اجتماعیقرنطینهی خانگی