-
11.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ محمدی، کمال ؛ چوبتراش، نشاط ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندارتباطات برند
-
12.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیاعتماد به برندعشق به برند