-
1.
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه
مؤلف : هرمزی زاده، محمد علی ؛ زابلی زاده، اردشیر ؛ بهشتی، محمود ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 87 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیاسلوبهای جلب اعتماداعتماد رسانهایبرنامه 60 دقیقه
-
2.
مؤلف : معتمدی، مهدی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:رسانه»بهار 1401 - شماره 126 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 159 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:مرجعیت خبریاعتماد رسانهایاعتبار رسانهایتارنمای خبری
-
3.
مؤلف : احمدپور ترکمانی، بابک ؛ ازکیا، مصطفی ؛ ساروخانی، باقر ؛
مجلة:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعی مجازیجامعه پذیری سیاسیاعتماد رسانه ایدسترس پذیری رسانه ایکاربرفعال
-
4.
كاتب مسؤول : عشایری، طاها ؛ مؤلف : قنبری برزیان، علی ؛ نامیان، فاطمه ؛ مهتری آرانی، محمد ؛
مجلة:امنیت ملی»بهار 1400، سال یازدهم - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 327 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:امنیت اجتماعیرسانههای جمعیجرائم اجتماعیاعتماد رسانهای