-
1.
مؤلف : عزیزی، نرجس ؛ محسنی، رضا علی ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»زمستان 1396، سال چهاردهم - شماره 55 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 121 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانبانک ملتمسئولیت اجتماعی شرکتیمدل 4 بعدی کارول
-
2.
مؤلف : افتخاری علی آبادی، اکبر ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»بهار 1398 - شماره 41 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 29 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مالی رفتاریبانک ملتکارت های اعتباریهوش مالی
-
3.
مؤلف : میرعسگری، سیدعلی ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ هاشم زاده خوراسگانی، غلام رضا ؛ كاتب مسؤول : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1402- شماره 56 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 13 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتبرنامه ششم توسعهطراحی مدل توسعه پایدارهوشمند سازی سازمانی
-
4.
مؤلف : حاجی نصیری، رامتین ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، شهلا ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1400، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 177 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتجذابیت سازمانیمسولیت اجتماعی
-
5.
مؤلف : میرعسگری، سیدعلی ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ هاشم زاده خوراسگانی، غلام رضا ؛ كاتب مسؤول : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»تابستان 1402- شماره 54 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهوشمندسازیتحول دیجیتال
-
6.
مؤلف : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (25 صفحة - من 84 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک